c’t 12/2025
Het einde van Windows 10 - of niet?
Cover van
Met deze nieuwe Ziggo aanbieding wilt de provider nieuwe klanten werven

Bespaar flink op internet en tv met deze Ziggo aanbieding

Op dit moment lopen de Volop Voordeel Weken bij Ziggo, waarbij nieuwe klanten tot twaalf maanden lang 50% korting ontvangen op hun internet- en tv-abonnement. Daarnaast ontvang je een welkomstcadeau, of een Bol.com cadeaubon ter waarde van 450 euro. Dit aanbod omvat niet alleen live sportuitzendingen, zoals de Eredivisie en UEFA-voetbal, maar biedt ook extra voordelen voor klanten die Ziggo combineren met Vodafone.

Lees verder na de advertentie

De jacht van Ziggo naar nieuwe klanten met deze aanbieding

Tip!

Extra voordeel bij c’t!
Extra voordeel bij c’t!

Krijg deze maand tot 39% korting op een abonnement

Ziggo zet alles op alles om de concurrentie met glasvezelproviders aan te gaan. Daarom bieden ze nu deze aantrekkelijke aanbiedingen aan:

  • Tot twaalf maanden lang 50% korting op internet én tv inclusief een twaalf maanden welkomstcadeau naar keuze.
  • Tot negen maanden lang 50% korting op alleen internet.

Daarnaast profiteer je van gratis installatiehulp van Ziggo, ter waarde van 249 euro, en worden er geen eenmalige kosten in rekening gebracht.

Wat is het welkomstcadeau bij Ziggo?

Zoals gezegd ontvang je bij Ziggo buiten de korting op een abonnement ook nog een twaalf maanden welkomstcadeau. Hierbij kun je kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • SportCompleet (Ziggo Sport Totaal + ESPN Compleet) ter waarde van 275,40 euro
  • SkyShowtime ter waarde van 107,88 euro
  • HBO Max ter waarde van 119,88 euro
  • Disney+ Premium  ter waarde van 131,88 euro
  • Film1 ter waarde van 119,40 euro

Wil je op de hoogte blijven van al het nieuws van providers?

Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief:

Ontvang elke week het laatste IT-nieuws, de handigste tips en speciale aanbiedingen.

Extra voordeel door Ziggo met Vodafone te combineren

Klanten die een abonnement hebben bij Vodafone (of afsluiten) ontvangen extra voordelen bij Ziggo. Wanneer je Vodafone combineert met Ziggo, profiteer je onder andere van de volgende voordelen:

  • Je krijgt tot € 7,50 korting per maand op je abonnement van Vodafone.
  • Je ontvangt dubbele data op je abonnement van Vodafone.
  • Je hebt toegang tot een wifi back-up bundel.
  • Je krijgt een extra tv-pakket bij Ziggo.
  • Je geniet van voordeel met Priority.

Als je van plan bent om bijvoorbeeld de nieuwe iPhone 16 of de iPhone 16 Pro Max aan te schaffen en tegelijkertijd wilt overstappen naar Ziggo, is het wellicht handig om te overwegen om een abonnement bij Vodafone te nemen.

Deze Ziggo aanbieding is helaas niet voor bestaande klanten

Let op dat deze nieuwe aanbieding van Ziggo niet beschikbaar is voor bestaande klanten. De aanbieding is alleen geldig voor klanten die in de afgelopen zes maanden geen abonnement bij Ziggo hebben gehad.

Dit kan frustrerend zijn voor loyale en langdurige klanten. Echter, Ziggo is niet de enige provider die nieuwe klanten exclusieve kortingen biedt. Andere providers hanteren een soortgelijke strategie om nieuwe klanten aan te trekken. Vaak benadrukken ze dat veel bestaande klanten ooit hebben geprofiteerd van kortingen bij het afsluiten van hun abonnement.

Het is wel belangrijk op te merken dat dit niet altijd van toepassing is op klanten die al meer dan tien jaar bij dezelfde provider zijn. In het verleden was het aanbod van providers namelijk niet zo uitgebreid als nu het geval is.

Bovendien worden uitspraken van providers over tijdelijke gratis toegang tot tv-zenders vaak met scepsis ontvangen. Zelfs klanten die pas een paar dagen een abonnement hebben bij dezelfde provider kunnen deze kanalen gratis bekijken.

Al met al kun je door over te stappen van de ene naar de andere provider flink besparen op internet en tv. Het is zeker de moeite waard om hier eens naar te kijken, omdat het soms honderden euro’s per jaar kan schelen. En het mooie is: je kunt het elk jaar doen! Dus, als je nu een Ziggo-abonnement hebt, kan het interessant zijn om naar een Odido aanbieding of een KPN aanbieding te kijken om over te stappen.

Internet en tv aanbiedingen bij andere providers


Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief om altijd op de hoogte te blijven van al het nieuws over providers

Ontvang elke week het laatste IT-nieuws, de handigste tips en speciale aanbiedingen.

Tip!

Extra voordeel bij c’t!
Extra voordeel bij c’t!

Krijg deze maand tot 39% korting op een abonnement

38

Praat mee

Abonneer
Laat het mij weten wanneer er
38 Reacties
oudste
nieuwste
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Brum
2 jaren geleden

Is dit nu ‘partner nieuws’ en reclame voor Ziggo of werkelijk zinvolle informatie voor Ziggo gebruikers? Dat laatste zie ik niet zo…….

Jos
2 jaren geleden
Antwoord aan  Brum

Ze geven toch ook informatie? Zinvol voor Ziggo gebruikers is het daarentegen niet, wij worden weer eens genaaid door ze door geen korting te krijgen zoals nieuwe klanten.

Maar goed om te weten dat Ziggo trouwe klanten niet waardeert. Toch maar eens kijken voor een overstap dan maar.

Willem-Paul
2 jaren geleden
Antwoord aan  Jos

Ik vind het netjes van CT dat ze laten zien dat het voor nieuwe klanten wel wat oplevert maar dat trouwe klanten inderdaad weer pech hebben.

Ziggo heeft het gewoon verkloot door de prijzen zo te verhogen. Dat hadden ze niet moeten doen.

Dan hoef je uiteindelijk ook niet zulke belachelijke kortingen te geven aan nieuwe klanten en de trouwe ouwe klanten als gedupeerde te laten.

Henk
2 jaren geleden
Antwoord aan  Jos

Ben het niet met u eens,door met Ziggo telefonisch in contact tekomen en de juiste persoon aan de lijn kwam ik wel degelijk in aanmerking voor korting zelfs 1jaar gratis Espn totaal.
Pak de telefoon en ga aan de slag.

Toon
2 jaren geleden
Antwoord aan  Henk

Goede dag. Ik ben al meer dan 40 jaar klant. Ziggo is onder tussen een begrip naast Kpn. Bedrijven zijn ondertussen mega groot geworden door vaste klanten. Wip klanten wordt niks aan verdient. Hun verdien model is de reclame makers. De tijd is over dat iets over ging van vader op zoon. Trouwe aanhangers. Wat in de opvoeding werd mee genomen. Zo is kpn groot geworden. Tegen woordig hangt het samen met aandeel houders. Die willen cijfers zien. Ze gaan ook uit. Dat trouwe klanten niet zomaar over stappen. Geef ze een snoepje. Gratis ISPN. Of film kanaaltje. Of 100… Lees verder »

Evert
2 jaren geleden
Antwoord aan  Toon

40 jaar klant, bij Ziggo???? Ik wist niet dat ze al zo lang bestaan.

A. Broekhuizen
2 jaren geleden
Antwoord aan  Evert

Voorheen was Ziggo UPC

Paul
2 jaren geleden
Antwoord aan  A. Broekhuizen

En casema

Marinus
2 jaren geleden
Antwoord aan  Evert

En @Home

Paul
2 jaren geleden
Antwoord aan  Evert

Was eerst Casema….wij ook al ruim 36 jaar lid

Kas
2 jaren geleden
Antwoord aan  Henk

Dat gaat dus nergens over… met een grote bek en mazzel wie je te pakken krijgt, en anders niet? Typisch Ziggo. Blijf er ver, ver bij weg

G.abath
2 jaren geleden
Antwoord aan  Jos

Ik overweeg hetzelfde

Arnold
2 jaren geleden
Antwoord aan  Jos

Ik ben al jaren bij Ziggo, moet zeggen dat het prima gaat, met name het stabiele internet, tv is ook al goed, maar voordelen die nieuwe klanten krijgen, (moet wel zeggen, ze moeten dan wel een half jaar niet bij Ziggo aangesloten zijn geweest), krijgen vaste klanten niet, daarom gaan wij overstappen op glasvezel binnenkort, zal wel even wennen zijn, maar dat heeft de sugheid Ziggo zelf in de hand

Paul
2 jaren geleden
Antwoord aan  Jos

Zit ook steeds meer te denken om over te stappen, ze hebben maling aan bestaande klanten.
Geef gewoon geen korting maar maak het abonnement aantrekkelijk.

Bleuboy
2 jaren geleden
Antwoord aan  Brum

Helaas ik moet nog ff wachten voordat ik gebruik kan maken van glasvezel. Delta is druk bezig met aanleggen maar kunnen ook geen ijzer met handen breken. Begin volgend jaar moet ik glasvezel hebben en dan is het vaarwel ziggo en gaat de vlag uit. Jarenlang te veel betaalt naar mijn mening. Ik heb nu alleen internet en betaal al de hoofdprijs. Het is gewoon belachelijk

Ruudje
2 jaren geleden

Laat alle bestaande Ziggo-klanten lekker overstappen naar KPN of dit nieuwe Odido gebeuren.

Ik ga in ieder geval profiteren van een jaartje lang 50 procent korting en mooi weer overstappen. Bespaart mij in ieder geval al jaren lang ieder jaar wat centjes.

Vaak je hele leven bij dezelfde provider blijven zorgt dat je een dief van je eigen portemonnee bent!

Tip
1 jaar geleden
Antwoord aan  Ruudje

Je moet elk jaar overstappen. Dan heb je hoge kortingen. Geen een provider heeft binding met mensen. Ik heb dat nog nooit in 40 jaar gemerkt. Wel met nieuwe klanten. Hopen dat ze blijven. Maar nee. Het is net als de provider zelf Het gewin is belangrijk. Maar een hoop bedrijven zijn verloren gegaan Want ziggo kan dit eigenlijk betalen. En haalt het dan bij de minst dragende klanten weg. Het kleinste abo. Dat zijn ook nog klanten die de minste eisen hebben. Zijn andere beter. Goed koper. Nee. Maar de kados. Dat is het lok middel. Niks meer. En… Lees verder »

Irene Merkens
2 jaren geleden

Heel slecht artikel. Dit is gewoon reclame. Bah!

Ruudje
2 jaren geleden
Antwoord aan  Irene Merkens

Ze leggen wel uit waarmee Ziggo klanten probeert te lokken in dit stukkie.

Doen ze naar mijn mening prima. Ze prijzen Ziggo volgens mij nergens de hemel in hoor

gert
2 jaren geleden

kunnen ze makkelijk doen vasteklanten die al jaren lid zijn kunnen de kolere krijgen en moeten dit betalen.

Harry
2 jaren geleden

alleen maar naaien, naaien, naaien en naaien bij ziggo die lui die moeten echt eens stoppen ermee

Sinbad
2 jaren geleden

Ja ik ben vaste klant,bij ziggo net als ik 1 week op vakantie gaat is de snelheid ipv 400mbps. Opeens 20mbps download .dus bellen naar ziggo ja,ziggo zegt ja uw snelheid is al een week zo traag.En als je voor compensatie vraagt zijn ze opeens dom.ik betaal 65euro pm .al ruim 16 jaar klant ,binnen een paar maanden kan ik overstappen op glasvezel.veel goedkoper en veel sneller dan dit rotte ziggo. 45 euro pm 1000mbps glasvezel internet .Stap lekker over voorgoed we bij ziggo,altijd al problemen met internet gehad en ook op WiFi je betaalt veel teveel en je krijgt… Lees verder »

Sinbad
2 jaren geleden

Dus ik stap voorgoed over op glasvezel….
Nooit meer ziggo ,ook niet meer terug bij ziggo heb het goed gehad.

Kas
2 jaren geleden

Reclame. Niet interessant.

Nooit meer Ziggo, waardeloze provider

Daniz
2 jaren geleden

Ziggo is veel te duur en kpn ook meer dan 90 procent zegt dat die provider s veel te duur zijn .Ik heb twee weken gesproken met iemand van de politiek en die zei ok om hier aandacht aangegeven tegen die tv providers en dat veel te duur is en de AFM weet dat ook die zijn er al me bezig

E schuttenhelm
2 jaren geleden

Weet je als je jaren enik bedoel echt lang krijg je niets en moet je extra zenders op zeggen om dat het te duur word ik betaalde 94 euro p/m en nu 66 euro dat serieus geld.

Reno
2 jaren geleden

Ik ben blij met Ziggo. Nu dubbele snelheid… jaar gratis film 1.. en 3 wifi boosters in bruikleen ben nu 4 jaar klant…. oh ja en die acties die nieuwe klanten krijgen had ik 4 jaar geleden ook 6 maanden 50% korting. En snelheid en wifi zijn hier op zijn best volle bak en 1 keer een kleine storing gehad in 4 jaar En glasvezel lig hier nog niet maar komt wel nog dit jaar. Maar de behoefte om over te stappen heb ik niet Vaak lig het niet aan Ziggo maar aan je apparatuur zoals een oude pc of… Lees verder »

Sliedrecht
2 jaren geleden

ZIGGO MOET EENS AAN DE KLANTJES DENKEN DIE AL HEEL LANG ABONNEMENT HEBBEN BIJ HUN . KORTING GEVEN IN PLAATS DE ABONNEMENT TE VERHOGEN .
KLANTEN WERFEN IS OKE MAAR ZOVEEL KORTING GEVEN IS NIET OK BAH

Cees
2 jaren geleden
Antwoord aan  Sliedrecht

Ziggo gaat er weer eens prat op dat ze de snelheid verhogen en daarna gaan de prizen weer omhoog. Worden weer blij gemaakt met een dooie mus.

Cor Peperkamp
2 jaren geleden

Natuurlijk prettig die verhogingen van internetsnelheid, mijn wens is echter dat de providers het mogelijk maken om via een mediabox bijvoorbeeld de nokia 8000 mijn betaalde content buiten mijn eigen thuis netwerk (op de camping) te bekijken.
Waarom kan dat wel bij canaaldigitaal en niet bij Ziggo.

Ad
2 jaren geleden

Nou leuke serivce ziggo wordt je klant krijg jij de doos niet op 22 augustus van de postnl ,maar op de 24 augustus alles aangesloten via papier alles brand alleen modem rood lampje heel de week gebeld hier alles toch geactiveerd . Maar ik heb niks al een week lang klantenservice zegt zit een breuk in de kabel via klantenservice kom er een monteur die komt pas 12 september om door te meten We wachten af is niet anders maar hoe of wat moet niet kunnen zo En dan willen ze nieuwe klanten werven zo zullen ze toch iets beters… Lees verder »

Kas
2 jaren geleden

Never nooit meer Ziggo. Verschrikkelijke klantenservice, slechte verbinding en veel te duur

Sliedrecht
2 jaren geleden

Ziggo moet de vaste klanten eerst even fikse korting geven .nieuwe klanten krijgen alles alles .Dat zijn geen zaken doen .BAH ziggo.

Erik
2 jaren geleden
Antwoord aan  Sliedrecht

Daarom geven ze toch hier bij C’T aan dat het verstandig is om over te stappen om maximaal voordeel te behalen?

Zelf heb ik ook gekeken naar de twee aanbiedingen waar C’T ook over schrijft:

https://www.ct.nl/nieuws/odido-aanbieding-internet-en-tv-abonnement-september-2023/
https://www.ct.nl/nieuws/kpn-aanbieding-internet-en-tv-september-2023/

Zelf denk ik dat ik voor de aanbieding van Odido ga aangezien die toch een stuk voordeliger voor mij is en ik toch geen tv kijk maar alleen internet wil.

Jan
2 jaren geleden

Ziggo kun je ook combineren met Hollands nieuwe ipv Vodafone. Is goedkoper abo.

Bèr
2 jaren geleden

Vaste klanten kunnen altijd bellen of chatten met Ziggo :afdeling abonnementen , ze hebben altijd een leuke oplossing voor jouw abonnement.
Dus niet zeuren maar eerst bellen met Ziggo.

Dennis Eijs
2 jaren geleden

Heel eenvoudig ook KPN heeft leuke aanbiedingen. En die begint hier binnenkort. Dus overstappen is een koud kunstje. Ze moeten zich dus zeker ook druk gaan maken over bestaande klanten. Echte competitie ligt op de loer.

johan
1 jaar geleden

gewoon overstappen heel simpen
deed ik voorheen nooit nu ieder jaar

Inspiratie in je mailbox

Blijf bij op IT-gebied en verbreed je expertise. Ontvang elke week artikelen over de laatste tech-ontwikkelingen, toepassingen, nieuwe hard- en software én ontvang tips en aanbiedingen.

Loginmenu afsluiten