Contact

Klantenservice

Heb je een vraag over je abonnement, wil je een wijziging doorgeven of wil je de redactie een vraag stellen? Maak dan gebruik van onderstaande opties.

Abonnementen

Ik wil een abonnement op c’t afsluiten

Op deze pagina kan je een abonnement op c’t afsluiten.

Ik wil mijn adres wijzigen

Klik hier om je adreswijziging door te geven. Het nieuwe adres wordt vervolgens automatisch in ons systeem gewijzigd.

Ik heb mijn magazine niet ontvangen

Vervelend! Je kunt dit hier aan ons doorgeven, zodat we de editie voor je kunnen nazenden.

Ik wil mijn betaalmethode wijzigen

Je betaalmethode kun je hier wijzigen. Kies je voor een automatisch incasso, dan bespaar je € 2,50 op je factuur.

Ik wil mijn abonnement opzeggen

Je kunt je abonnement beëindigen door telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, via +31 (0)24 2027 825. Je krijgt dan direct een medewerker aan de lijn die je kan helpen. Daarnaast is het ook mogelijk om je abonnement op te zeggen via e-mail. Stuur hiervoor een mail, met daarin je naam, postcode en huisnummer, naar [email protected]. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Ik ben abonnee en wil c't digitaal lezen

Als abonnee krijg je gratis toegang tot de digitale editie van c’t. Lees meer over digitaal lezen.

Ik kan niet inloggen in de (web-)app om c't digitaal te lezen

Als je al een abonnee bent, kun je na het downloaden inloggen om toegang te krijgen tot de volledige content. Tik daarvoor in het menu op ..Meer en tik op de groene Inloggen knop. Vul je abonneenummer en postcode in en tik op inloggen. Je vindt je abonneenummer op het adreslabel van de verpakking van je c’t, of in de welkomstmail die je hebt gehad bij het ingaan van je abonnement. Lukt het inloggen nog niet? Lees dan meer over digitaal lezen.

Wat zijn de verschijningsdata van c't?

Hier vind je de verschijningsdata van het magazine.

Ik wil een andere wijziging doorgeven

Neem contact op met onze klantenservice via +31 (0)24 2027 825 of [email protected]. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Klachten over je abonnement

Heb je een klacht over je abonnement? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027825 of [email protected].

Productbestellingen

Ik heb een los magazine besteld en mijn bestelling niet ontvangen

Neem contact op met de klantenservice van c’t via +31 (0)24-2027825 of [email protected] voor meer informatie. Hou je bestelnummer bij de hand. Deze vind je in de orderbevestiging.

Een magazine nabestellen

Wil je een magazine van c’t bestellen? Dat kan je doen via de webshop. Je kan daar alle voorgaande magazines bestelen, mits voorradig.

Verzendkosten bestellingen

Als je een magazine bestelt via de site krijg je dit doorgaans binnen drie werkdagen thuis. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten: Nederland €2,50 en naar België €4,95. Vanaf €25,- rekenen wij geen verzendkosten.

Ik wil weten waar c't magazine te koop is (NL)

In ons overzicht van verkooppunten (Nederland) kun je zien waar c’t magazine bij jou in de buurt te koop is.

Klachten over je productbestelling

Heb je een klacht over je productbestelling? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027825 of [email protected].

Betaling en facturatie

Onjuiste factuur

Je kunt bij onjuistheden in de factuur contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027825 of [email protected].

Betalingsherinnering ontvangen

Wellicht hebben de herinnering en betaling elkaar gekruist of is het betalingskenmerk niet correct overgekomen. Op de herinnering staat een datum tot wanneer de administratie is bijgewerkt. Als er ná die datum is betaald, dan kan je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als er echter vóór die verwerkingsdatum is betaald, dan kan je contact opnemen met ons via +31 (0)24-2027825 of [email protected]

Factuur dubbel betaald

In principe wordt de dubbele betaling automatisch teruggestort. Als het bedrag minder dan 55 dagen geleden via een automatische incasso van je rekening is afgeschreven, dan kan je dit zelf, via je bank of internetbankieren, storneren (terug laten storten). Als je hier nog vragen over hebt, kan je contact met ons opnemen via +31 (0)24-2027825 of [email protected].

Herinnering

Indien je een herinnering heeft gekregen van een factuur, maar het onduidelijk is welke, neem dan contact met ons op via +31 (0)24-2027825 of [email protected].

Betaalmethode wijzigen

Je betaalmethode kan je hier wijzigen. Kies je voor een automatische incasso, dan bespaar je €2,50 op je factuur.

Vragen aan de redactie

Heb je een vraag over de inhoud van het tijdschrift of wil je in contact komen met de redactie? Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.

Vraag aan de redactie

Heb je een vraag over de inhoud van het tijdschrift of wil je in contact komen met de redactie? Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.
  • Je gegevens worden uitsluitend gebruikt om contact op te nemen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

c't 04/2024

Bestel nu