Functioneel Beheerder Sociaal Domein, Gemeente Altena – Almkerk

c't-partner
0

Functioneel Beheerder Sociaal Domein

32 – 36 uur | Almkerk

De gemeente Altena heeft ambities! En om deze doelstellingen te bereiken, zoeken wij voor het team Informatiemanagement een Functioneel beheerder Sociaal Domein die meehelpt bij het verder ontwikkelen van de nieuwe gemeente. Dit doe je niet alleen, maar met een team van professionals. Maak jij met jouw kennis en/of achtergrond bij ons het verschil als Functioneel beheerder Sociaal Domein?  Dan zijn wij naar jou op zoek!

Solliciteer nu

Wat doe je als Functioneel beheer Sociaal Domein?

  • Beheren en onderhouden van de applicatie Suite4Werk en Inkomen, Suite4Zorg, IWMO berichtenverkeer en de hieraan verbonden koppelingen;
  • Testen van nieuwe versies, implementeren wetswijzigingen en nieuwe functionaliteiten.
  • Vertalen technische releasenotes en overbrengen op de gebruikers;
  • Oplossen van meldingen en incidenten;
  • Geven van instructies en training zoals gebruikersondersteuning;
  • Plannen van de installatie van nieuwe versies en patches en uitvoeren van de nodige bijbehorende scripts;
  • Formuleren en mede leveren van managementinformatie met behulp van Cognos (samen met de Cognos beheerder);
  • Bouwen en onderhouden van documenten met behulp van de MDU-functionaliteit (Module Documenten Uitvoer);
  • Je neemt deel aan projecten en hebt hierin een adviserende rol;
  • Je doet proactief voorstellen voor verbeteringen in stuurinformatie, werkprocessen, procedures, documentatie en werkinstructies.

 Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde MBO+ of HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van bedrijfskunde, informatiekunde of een gerelateerde opleiding;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het Sociaal Domein t.b.v. uitvoering Participatie Wet en Wet maatschappelijke ondersteuning (WMO);
  • Je hebt ervaring als applicatiebeheerder met de Suites voor het Sociaal domein zoals kennis over onderhoud berichtenverkeer, koppeling zaaksysteem en MS Office;
  • Je hebt ervaring met SQL/PLSQL, aanpassen, onderhouden, ontwikkelen en uitvoeren van SQL scripts;
  • Je beschikt over de competenties samenwerken, klantgericht, communicatief vaardig, analytisch en resultaatgericht;
  • Je bent bereid om energie in jezelf en je carrière te investeren.

Wat bieden wij jou?

Een uitdagende functie in een gedreven team om van de nieuwe gemeente Altena een succes te maken. Je kunt rekenen op een eigentijds arbeidsvoorwaardenpakket, collega’s met humor en een flexplek op één van onze prachtige locaties. Wij investeren in de vitaliteit van onze medewerkers met volop ruimte voor eigen initiatief, het ontwikkelen van talenten en een optimale balans in werk en privé.

Je kunt rekenen op een mooi salaris van maximaal € 3805,-  bruto per maand (CAR-UWO schaal 9) op basis van een 36-urige werkweek. Aangevuld met een individueel keuzebudget van 17,05% wat je maandelijks opbouwt. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je het budget besteedt. Een arbeidsmarkttoelage is, afhankelijk van opleiding en ervaring, bespreekbaar.
De gemeente kent flexibele werktijden, betaald ouderschapsverlof, aan- en verkoop van verlofuren, volop ontwikkelingsmogelijkheden en een vergoeding van reiskosten woon-werkverkeer.

De nieuwe gemeente Altena

Niets zo veelzijdig als werken bij een spiksplinternieuwe gemeente. Op 1 januari 2019 zijn wij gefuseerd uit Aalburg, Werkendam en Woudrichem en zitten vol ambitie. Qua oppervlakte zijn we de grootste gemeente van Noord-Brabant. Gemeente Altena heeft 21 kernen waarin ruim 54.000 mensen wonen en werken. We zijn bij uitstek een groene gemeente waar landbouw en natuur elkaar afwisselen. Maar, vergis je niet, in Altena ligt ook één van de grootste (reparatie)binnenhavens van Europa, is transport een belangrijke bedrijfstak en met het prachtige natuurgebied de Biesbosch en vestingstad Woudrichem zijn we ook voor de toerist een aangename gemeente.

Het laten slagen van de fusie is een prachtige klus die op alle vlakken van de organisatie uitdagingen biedt. Alles is nieuw en alles wordt anders. Wij zoeken talent dat zich thuis voelt in deze veranderende omgeving die voortdurend nieuwe mogelijkheden biedt. Zie jij het zitten om mee te bouwen aan het fundament van deze nieuwe gemeente, ontdek Gemeente Altena dan als werkgever. 

Klinkt goed toch?

Twijfel jij niet langer en denk jij bij ons het verschil te kunnen maken? Solliciteer dan direct! Stuur je CV en motivatie vóór 9 september 2019 in via de sollicitatiebutton op deze pagina. De gesprekken vinden plaats op donderdag 12 september 2019 in de ochtend.

Solliciteer nu

Voor vragen over de procedure of de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Jan Visser via 0183-516383 of via [email protected] . Op www.werkenbijgemeentealtena.nl vind je meer informatie over de gemeente Altena.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Trefwoorden: Functioneel Beheerder Sociaal Domein, Functioneel Beheerder, Sociaal Domein, Gemeente, Lokale Overheid, Participatie Wet, WMO, SQL, PLSQL, Bedrijfskunde, Informatiekunde, IT, ICT, Functioneel Beheer

Meer over

IT-vacatures

Deel dit artikel

Lees ook

Zijn bedrijven klaar voor de EU NIS2-richtlijn?

Nu de lat voor cybersecurity steeds hoger komt te liggen, is de enquête van SANS Institute een cruciaal controlepunt voor organisaties om hun verdedig...

Dit zijn de voordelen van een oledscherm in laptops

De populariteit van OLED-schermen neemt toe, en dit heeft duidelijke redenen. Deze relatief nieuwe schermtechniek functioneert op basis van een princi...

0 Praat mee
avatar
  Abonneer  
Laat het mij weten wanneer er